Ciekawostki
Sieciowe porozumienia
Dwaj amerykańscy producenci samochodów - General Motors i Ford opracowali - niezależnie od siebie - nową strategię obsługi klientów - tym razem przez Internet. W niedzielę GM zawarł umowę w tej sprawie z America Online, a Ford z Yahoo. Wykorzystanie Internetu do kontaktów z klientami ma pomóc nie tylko w skuteczniejszym marketingu i sprzedaży, ale również służyć posiadaczom samochodów. Zdaniem przedstawicieli Forda, jest to metoda znacznie skuteczniejsza i tańsza, niż bezpłatne numery telefoniczne i korespondencja listowna. Na mocy porozumienia z GM, America Online ma zmodyfikować swój motoryzacyjny kanał informacyjny, wprowadzając do niego dane o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta