Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ciekawostki

11 stycznia 2000 | Nauka i Technika | PK

CIEKAWOSTKI

Sieciowe porozumienia

Dwaj amerykańscy producenci samochodów - General Motors i Ford opracowali - niezależnie od siebie - nową strategię obsługi klientów - tym razem przez Internet. W niedzielę GM zawarł umowę w tej sprawie z America Online, a Ford z Yahoo. Wykorzystanie Internetu do kontaktów z klientami ma pomóc nie tylko w skuteczniejszym marketingu i sprzedaży, ale również służyć posiadaczom samochodów. Zdaniem przedstawicieli Forda, jest to metoda znacznie skuteczniejsza i tańsza, niż bezpłatne numery telefoniczne i korespondencja listowna. Na mocy porozumienia z GM, America Online ma zmodyfikować swój motoryzacyjny kanał informacyjny, wprowadzając do niego dane o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1902

Spis treści
Zamów abonament