Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Korporacje Przedsiębiorstwa

11 stycznia 2000 | Ekonomia | PR

KORPORACJE PRZEDSIĘBIORSTWA

HDS z nową marką kiosków dla podróżnych

Od 11 stycznia działająca także w Polsce francuska grupa Hachette Distribution (HDS), największy na świecie dystrybutor prasy, ujednolica wszystkie swoje punkty sprzedaży na lotniskach, dworcach kolejowych i stacjach metra pod wspólną marką Relay. Nowa marka obejmie sieć, która liczy już 1000 kiosków w 10 krajach świata, w tym osiem w Polsce. Według planów spółki HDS Polska, do końca tego roku ich liczba ma się zwiększyć do ok. 20. Według HDS, Relay będzie największą międzynarodową siecią handlową działającą w tzw. węzłach komunikacyjnych. Tworzące ją punkty mają 58-proc. udział w sprzedaży detalicznej HDS. Ujednolicone kioski Relay sprzedają poza prasą słodycze, karty telefoniczne i upominki. Jak ocenia HDS, handel detaliczny na dworcach, lotniskach i stacjach zwiększa obroty o ok. 5 proc. rocznie. A.B.

Eaton wróży fuzję

Konglomerat DaimlerChrysler AG prowadzi kilka negocjacji jednocześnie w Europie i Azji w sprawie zawarcia sojuszy,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1902

Spis treści
Zamów abonament