Korporacje Przedsiębiorstwa
HDS z nową marką kiosków dla podróżnych
Od 11 stycznia działająca także w Polsce francuska grupa Hachette Distribution (HDS), największy na świecie dystrybutor prasy, ujednolica wszystkie swoje punkty sprzedaży na lotniskach, dworcach kolejowych i stacjach metra pod wspólną marką Relay. Nowa marka obejmie sieć, która liczy już 1000 kiosków w 10 krajach świata, w tym osiem w Polsce. Według planów spółki HDS Polska, do końca tego roku ich liczba ma się zwiększyć do ok. 20. Według HDS, Relay będzie największą międzynarodową siecią handlową działającą w tzw. węzłach komunikacyjnych. Tworzące ją punkty mają 58-proc. udział w sprzedaży detalicznej HDS. Ujednolicone kioski Relay sprzedają poza prasą słodycze, karty telefoniczne i upominki. Jak ocenia HDS, handel detaliczny na dworcach, lotniskach i stacjach zwiększa obroty o ok. 5 proc. rocznie. A.B.
Eaton wróży fuzję
Konglomerat DaimlerChrysler AG prowadzi kilka negocjacji jednocześnie w Europie i Azji w sprawie zawarcia sojuszy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta