Mieć środki i zdobyć przewagę na rynku
Outsourcing w nowoczesnej firmie
Mieć środki i zdobyć przewagę na rynku
Outsourcing to strategia długofalowa, która może przynieść firmie oszczędności rzędu 20 proc. i większe. Nie jest to szybkie rozwiązywanie problemów firmy - przekonywano na konferencji "Outsourcing w kontekście zarządzania strategicznego nowoczesną firmą", którą wspólnie z Bankiem Pocztowym SA zorganizowała Agencja Kształcenia Kadr w Warszawie. Dziennik "Rzeczpospolita" objął nad konferencją patronat prasowy.
Na spotkaniu w bydgoskim hotelu "Pod Orłem", które cieszyło się dużym zainteresowaniem prezesów i dyrektorów firm, menedżerów i głównych księgowych, o outsourcingu mówili prelegenci z Akademii Ekonomicznej w Krakowie, z PricewaterhouseCoopers, Banku Pocztowego SA i Kancelarii Radców Prawnych - Jakubisiak, Karasiński, Pałtynowicz, również z IBM Polska i firmy Fiat Auto Poland SA.
Wiele uwagi poświęcono m.in. decyzjom "make or...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta