Informacje
Yahoo! i eBay ogłosiły, że ich rozmowy dobiegły końca, nie zdradzając jednakże, z jakim skutkiem. Według pogłosek, nie udało się osiągnąć porozumienia. Podobno ewentualne porozumienie kosztowałoby Yahoo! zbyt drogo. Lepiej poszło Yahoo! za to z koncernem Pepsi-Cola Co. , z którą udało się zawrzeć porozumienie marketingowe. Jako wspólne przedsięwzięcie powstał specjalny serwis: PepsiStuff.com . Umowa przewiduje m. in. zamieszczanie na etykietach napojów logo Yahoo!, konkurs polegający na zbieraniu kapsli, których oznaczenia mają potem być sumowane w Internecie jako punkty, itp.
Cyber Patrol , program chroniący dzieci przed przemocą i seksem w Internecie był...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta