Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Atrakcyjni pracodawcy

29 marca 2000 | Moja Kariera | WS

WIZERUNEK

Atrakcyjni pracodawcy

Coraz więcej polskich firm prezentuje się jako atrakcyjny pracodawca: o dobrej pozycji na rynku, innowacyjny, rozwijający się. Taki marketing personalny prowadzi, według raportu Instytutu Zarządzania, połowa badanych firm z "Listy 500" "Rzeczpospolitej". Najczęściej współpracują z uczelniami i organizacjami studenckimi, uczestniczą w targach pracy. Rzadziej budują swój wizerunek poprzez ogłoszenia prasowe, sponsoring i kontakty z lokalnymi społecznościami, a prawie wcale - poprzez ogłoszenia w Internecie. Firmy z obcym kapitałem robią to wszystko dwa razy częściej niż polskie. WUS

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 1973

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament