Dzisiaj nowość, jutro standard
Klienci trzech OFE mogą już sprawdzać stan konta w Internecie
Dzisiaj nowość, jutro standard
Większość serwisów internetowych uruchomionych przez fundusze emerytalne jedynie udostępnia informacje na temat funduszu i ewentualnie umożliwia z nim kontakt. Można więc za pośrednictwem sieci umówić się z agentem albo poprosić o przysłanie materiałów informacyjnych. Sprawdzanie stanu konta przez Internet oferują na razie tylko trzy fundusze.
Zarządzający OFE zdają sobie sprawę z tego, że jakość obsługi w wielu przypadkach będzie decydować o pozostaniu klienta w funduszu. Jak twierdzi Konrad Biedul, członek zarządu PTE Dom, porównywalne znaczenie mają jedynie wyniki zarządzania aktywami.
Do niedawna podstawową metodą kontaktowania się z funduszami były infolinie - początkowo oferujące bezpłatne połączenia, potem fundusze zaczęły przechodzić na numery 0801 (33 grosze za połączenie). Przez telefon klienci mogą na przykład sprawdzać stan konta.
Informacje o firmie i kalkulatory
Serwisy internetowe były dotąd nastawione przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta