Nasze racje w gazetach
Jak zamierzamy promować polskie członkostwo
Nasze racje w gazetach
Polska promocja członkostwa w UE będzie polegała przede wszystkim na zakupie artykułów w unijnej prasie - wynika z przygotowanego przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych pilotażowego programu wykonawczego zagranicznej promocji i wsparcia medialnego negocjacji.
Program finansowy promocji zagranicznej na lata 2000-2002 przewiduje przeznaczenie na ten cel łącznie 80,59 mln zł z budżetu państwa. Z tego na promocję i wsparcie medialne negocjacji - według pierwszego pilotażowego programu MSZ - trafi 34,55 mln zł. Program ten składa się z jedenastu odrębnych projektów, mających za zadanie promocję i wsparcie głównego negocjatora i zespołu negocjacyjnego, promocję polskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta