Tysiące zainteresowanych, setki sprzedanych aut
Internetowe salony samochodowe - nie wszyscy boją się "kota w worku"
Tysiące zainteresowanych, setki sprzedanych aut
ZBIGNIEW ZWIERZCHOWSKI
102 auta zostały sprzedane za pośrednictwem działającego od maja br. pierwszego w Polsce internetowego salonu sprzedaży samochodów www.mojeauto.pl. Wprawdzie nadal ta forma zakupu pojazdów budzi obawy wśród części potencjalnych klientów (z ankiety wynika, że co trzeci odwiedzający witrynę boi się, że "kupiłby kota w worku"), to gotowość nabycia auta za pośrednictwem Internetu wyraziło 39 proc. ankietowanych.
JAK KUPUJE SIĘ AUTO W INTERNECIE
Klient po wejściu np. na stronę www.mojeauto.pl kierując się podanymi instrukcjami może na swoim monitorze skonfigurować samochód, sprawdzić jego dostępność, złożyć zapytanie ofertowe, a nawet prowadzić negocjacje z dealerem, wreszcie złożyć zamówienie. Płatności reguluje się w sposób tradycyjny. Firma prowadząca internetowy salon w ogóle nie dotyka pieniędzy klientów i nie zbiera danych osobowych osób odwiedzających stronę www. Z uwagi na obawy przed dokonywaniem zakupów przez Internet, zastosowana została najbezpieczniejsza z możliwych zasad - zaliczki i resztę płatności klienci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta