Kontrowersyjne reklamy
Kontrowersyjne reklamy
Jedno z wielu haseł reklamujących konto Inteligo.
FOT. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
Związkowi Banków Polskich nie podobała się część kampanii reklamującej ofertę internetowego konta Inteligo, produktu Bankgesellschaft Berlin Polska. Jak przyznają przedstawiciele niemieckiego banku, nikt oficjalnie nie występował do nich w tej sprawie. Jednak pod naciskiem nieformalnych rozmów bank postanowił zmienić formę swojej reklamy "z intrygującej na informacyjną".
"Nie funduj bankowi marmurowych schodów", "prowizja banku zjada twoje zyski" - to przykłady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta