Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynkowa nisza w psiej budzie

23 maja 2001 | Publicystyka, Opinie | HB

NA MARGINESIE

Rynkowa nisza w psiej budzie

Znaleźć sobie niszę rynkową, czyli produkować coś, czego jeszcze nikt nie robił i na co jest popyt - to marzenie wielu firm. Dla Preechaya Suriyamat, architekt z Bangkoku, produktem niszowym okazała się produkcja zaprojektowanych przez nią psich bud. Taka buda z drewna cedrowego - z otwieranym oknem i moskitierą - kosztuje, jak pisze Reuters, od 200 do 400 dolarów. Pani architekt projektowała domy dla ludzi, ale po kryzysie azjatyckim popyt na nie zmalał - i budy bardziej się opłacają. Nie wiadomo, jak w starciu z tajską konkurencją wypadliby polscy producenci: wprawdzie robią budy z oknem, ale nie z cedrowego drewna, no i bez moskitiery. Mogliby konkurować tylko ceną. H.B.

Brak okładki

Wydanie: 2322

Spis treści
Zamów abonament