Problemem nie są pieniądze, ale dobre projekty
Problemem nie są pieniądze, ale dobre projekty
Rz: Grupa Orkla Asa działa w wielu sektorach; w przemyśle spożywczym, chemicznym, w finansach, w mediach. Jaka jest pozycja części medialnej - Orkla Media w całej grupie?
Jan Lindh, prezes Orkla Media
FOT. JACEK DOMIŃSKI
JAN LINDH: Rola Orkli Media w grupie pozostaje stabilna. Główny zarząd Orkli dokonał niedawno przeglądu planu strategicznego grupy i status Orkla Media jest niezmieniony; jest ona częścią tzw. obszaru towarów markowych Orkli.
Czy w związku z ogłoszonymi niedawno zmianami w kierownictwie grupy mogą nastąpić zmiany strategii Orkla Media?
J.L.: Nie spowodują żadnych zmian w strategii grupy, która już została uchwalona. Warto przypomnieć, że największą swoją inwestycję Orkla Media przeprowadziła po zmianie zarządu - kupno Det Berlingske Officin w Danii za prawie 2 mld NOK. Stawiamy w dalszym ciągu na gazety i tygodniki zarówno w Skandynawii, jak i Europie Wschodniej. Jednak wstrzymujemy się ze szczegółowymi komentarzami na temat naszej strategii.
Jaką pozycję w Orkla Media ma Polska?
J.L.: Jeśli chodzi o nasze inwestycje w Europie Wschodniej, to zdecydowanie najbardziej znaczące są nasze inwestycje w Polsce, gdzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta