Lekarstwo na złe czasy
- VI Konferencja Sprzedaż
- Uczniowskie praktyki w supermarketach VI Konferencja Sprzedaż
Lekarstwo na złe czasy
Działania firmy w czasie kryzysu, choć elastyczne, muszą być bardzo precyzyjnie przemyślane. Tak samo dużo uwagi wymaga przy tym zarówno reagowanie na trendy rynkowe, jak i na atmosferę wśród pracowników oraz ich postawy. Sytuacje kryzysowe, przeciążenie pracą powodują bowiem u wielu popadanie w rutynę lub zawodowe wypalanie się.
Podczas niedawnej VI Konferencji Sprzedaż, organizowanej przez Instytut Zarządzania, aż 36 paneli poświęcono temu, jak przetrwać chude czasy sprzedaży, wziąć lekcję i odnieść sukces. Sporo mówiono o sposobach motywowania handlowców i właśnie zapobiegania wpadaniu przez nich w rutynę. Dariusz Duma z Chiltern Consultancy Polska zwracał uwagę, że nie zawsze dodatkowe szkolenia, podniesienie wynagrodzenia czy nowe bonusy spowodują przywiązanie sprzedawców do firmy.
- Często handlowcy w trzecim roku pracy zastanawiają się: "ile mogę biegać z tą teczką?, jaki jest tego sens?" Firma oferuje im coraz więcej wyjazdów integracyjnych, imprez, podnosi płace, a mimo to poziom ich frustracji rośnie. Warto wtedy dać im poczucie sensu tego, co razem robimy wspólnie jako firma, w co się angażujemy. Jedno z przedsiębiorstw produkujących napoje ma np. misję, by
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)