Przedsiębiorstwa
L'Or?al: wzrost sprzedaży
Największa na świecie grupa kosmetyczna, francuski L'Or?al zwiększyła w 2001 r. obroty o 8,4 proc. do 13,7 mld EUR i nadal spodziewa się znacznego wzrostu rocznego zysku. Sprzedaż kosmetyków była większa o 9,1 proc. (13,39 mld EUR), produktów dermatologicznych o 10,9 proc. (292 mln). W Europie Zachodniej sprzedaż wzrosła o 5,8 proc. w Ameryce Płn. - o 11, a w reszcie świata - o 14,9 proc. (AFP)
Beiersdorf: będzie wzrost
Niemiecki producent parafarmaceutyków (krem Nivea, plaster Hansaplast) Beiersdorf zakłada wzrost obrotów o 8 proc. do 2005 r. do 7 mld...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta