Styl życia
- Motoryzacja: luksus według Renault
- Moda: Trudne życie kapelusza Motoryzacja
Luksus według Renault
(C) RENAULT
W Polsce nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale samochody luksusowe stanowią w Europie blisko 12,7 procent wszystkich sprzedawanych aut. Co więcej, właśnie ten segment rynku - co zresztą widać już także w naszym kraju - jest najbardziej odporny na wahania koniunktury i najmniej wrażliwy cenowo.
Rynek aut luksusowych kształtuje dość wąskie grono elitarnych marek. Koncern Renault zajmuje na nim piątą pozycję i z pewnością nie odpowiada to jego aspiracjom. Ostatnim wielkim sukcesem firmy był model Espace, którego debiut spowodował powstanie zupełnie nowej klasy drogich aut - tzw. samochodów przestrzennych.
To jednak było dawno. Renault postanowił więc przejść do ofensywy i zaoferować nie jeden, ale aż trzy nowe wozy luksusowe: dwudrzwiowe coupe Avantime, dwubryłowy,
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta