Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Styl życia

01 lutego 2002 | Magazyn | AJ PR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Styl życia

  • Motoryzacja: luksus według Renault
  • Moda: Trudne życie kapelusza Motoryzacja

    Luksus według Renault

    (C) RENAULT

    W Polsce nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale samochody luksusowe stanowią w Europie blisko 12,7 procent wszystkich sprzedawanych aut. Co więcej, właśnie ten segment rynku - co zresztą widać już także w naszym kraju - jest najbardziej odporny na wahania koniunktury i najmniej wrażliwy cenowo.

    Rynek aut luksusowych kształtuje dość wąskie grono elitarnych marek. Koncern Renault zajmuje na nim piątą pozycję i z pewnością nie odpowiada to jego aspiracjom. Ostatnim wielkim sukcesem firmy był model Espace, którego debiut spowodował powstanie zupełnie nowej klasy drogich aut - tzw. samochodów przestrzennych.

    To jednak było dawno. Renault postanowił więc przejść do ofensywy i zaoferować nie jeden, ale aż trzy nowe wozy luksusowe: dwudrzwiowe coupe Avantime, dwubryłowy,

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2534

Spis treści

Olimpiada Zimowa 2002 w Salt Lake City

Zamów abonament