Boczek zapada w pamięć
Boczek zapada w pamięć
W czasie recesji firmy, wśród innych kosztów, obcinają też budżety szkoleniowe. Jeśli nie stać ich na trenerów z zewnątrz, mogą czasem taniej szkolić się własnymi siłami. Jak to zrobić atrakcyjnie i efektywnie?
Tej właśnie sprawie było poświęcone kolejne "Spotkanie miesiąca" zorganizowane dla członków Instytutu Zarządzania pod patronatem "Rzeczpospolitej" w ostatnim dniu stycznia. Trenerzy wewnętrzni, pracownicy działów personalnych, organizatorzy szkoleń z różnych firm i branż odbyli 5-godzinne bezpłatne warsztaty pod hasłem "Zwiększanie atrakcyjności szkoleń wewnętrznych". Prowadzącymi były trzy panie z firmy konsultingowo-szkoleniowej Schenk Institute: Mirosława Kucharska, Ewa Saciłowska i Maria Mikułowicz.
- Atrakcyjność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta