Klient wciąż w niełasce
Klient wciąż w niełasce
Czyżby w dobie recesji firmy cięły koszty, likwidując działy internetowe? I to mimo że bywają one świetnym narzędziem do utrzymania lub usprawnienia komunikacji?
Na to mogą wskazywać wyniki testu e-mailowego przeprowadzonego przez firmę Lost Boys. Drugie już takie badanie, sprawdzające, jak przedsiębiorstwa i instytucje reagują na próby kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, Lost Boys przeprowadziła 14 stycznia 2002 r. Wysłała e-maile z prostymi pytaniami dotyczącymi oferowanych usług do 228 firm z 20 branż (w poprzednim badaniu z połowy lipca 2001 r. - 129 firm z 12 sektorów).
E-maile otrzymały największe lub najbardziej znane firmy w branżach. Adresy skrzynek pocztowych zostały pobrane z witryn internetowych firm lub z ogólnodostępnych źródeł informacji (np. Book of Lists). Firmy z jednej branży otrzymywały jednakowe, łatwe pytania. Autorzy testu odczekali na odpowiedź pięć dni, po czym podzielili rezultaty na pięć grup:
1. Odpowiedź (udzielona w pół...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta