Nie lubimy, ale kupujemy
Nie lubimy, ale kupujemy
Prawie połowa Polaków (45 proc.) nie lubi brać udziału w promocjach, natomiast jedna trzecia (33 proc.) chętnie uczestniczy w takich akcjach - wynika z najnowszego sondażu OBOP.
Nie zmienia to faktu, że największa grupa Polaków przyznaje się do robienia zakupów w promocjach (patrz: wykres). Najczęściej kupują młodzi ludzie w wieku 15 - 19 lat (52 proc.). Równie chętnie korzystają z akcji promocyjnych uczniowie i studenci (51 proc.) oraz bezrobotni (49 proc.).
Wśród tych, którzy nie korzystają z promocji, dominują sześćdziesięciolatkowie i starsi (51 proc.), emeryci (48 proc.), a także renciści (47 proc.). AST
Sondaż przeprowadzono 12 - 14 stycznia 2002 roku na reprezentatywnej próbie 1004 mieszkańców Polski powyżej piętnastego roku życia.