Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie lubimy, ale kupujemy

06 lutego 2002 | Kraj | NA
źródło: Nieznane

Polacy o promocjach

Nie lubimy, ale kupujemy

Prawie połowa Polaków (45 proc.) nie lubi brać udziału w promocjach, natomiast jedna trzecia (33 proc.) chętnie uczestniczy w takich akcjach - wynika z najnowszego sondażu OBOP.

Nie zmienia to faktu, że największa grupa Polaków przyznaje się do robienia zakupów w promocjach (patrz: wykres). Najczęściej kupują młodzi ludzie w wieku 15 - 19 lat (52 proc.). Równie chętnie korzystają z akcji promocyjnych uczniowie i studenci (51 proc.) oraz bezrobotni (49 proc.).

Wśród tych, którzy nie korzystają z promocji, dominują sześćdziesięciolatkowie i starsi (51 proc.), emeryci (48 proc.), a także renciści (47 proc.). AST

Sondaż przeprowadzono 12 - 14 stycznia 2002 roku na reprezentatywnej próbie 1004 mieszkańców Polski powyżej piętnastego roku życia.

Brak okładki

Wydanie: 2538

Spis treści

Olimpiada Zimowa 2002 w Salt Lake City

Zamów abonament