Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ma być szybko, miło i tanio

11 kwietnia 2002 | Moje Pieniądze | PB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Badanie konsumenckie Czego klienci oczekują od banków

Ma być szybko, miło i tanio

  • Spontaniczna znajomość banków
  • Banki, w których klienci mają dodatkowy ROR
  • Preferowane formy kontaktu z bankiem
  • Ocena bezpieczeństwa form kontaktu z bankiem
  • Propozycje poprawy jakości obsługi Większość spraw załatwiamy bezpośrednio w oddziale, bo uważamy, że tak jest najbezpieczniej. Nie powinno więc dziwić, że chcielibyśmy przede wszystkim zmniejszenia kolejek i wzrostu liczby placówek. Oczekujemy też, że będzie przybywać bankomatów, a prowizje zmaleją.

    Po raz kolejny właściwie zbędne okazało się pytanie, które banki są najbardziej znane. Najczęściej w badaniach większość respondentów wskazuje na PKO BP i Pekao SA. Nie inaczej stało się tym razem. W badaniu przeprowadzonym przez CBM Indicator 41 proc. ankietowanych przyznało, że najlepiej znane jest PKO BP, natomiast 30

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2592

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament