Brak strategii w branży
Brak strategii w branży
Polska branża motoryzacyjna nie tworzy silnej grupy interesów, nie istnieje też strategia rozwoju motoryzacji w Polsce. Jeśli krajowe firmy się nie zmobilizują, ich miejsce zajmą importerzy, a kraj straci szanse na rozwój technologiczny.
Wśród uczestników VI Międzynarodowej Konferencji Motoryzacyjnej, zorganizowanej w Wiśle przez T?V Akademia Polska, dominował zdecydowany pesymizm. Według ostrożnych prognoz, w tym roku w Polsce będzie sprzedanych 317 tys. nowych samochodów, o 4 proc. mniej niż w ubiegłym, uznanym za najgorszy dla branży. Wśród 317 tys. sztuk co najmniej 60 proc. będą stanowić auta z importu.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta