Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Brak strategii w branży

25 kwietnia 2002 | Ekonomia | a.mac
źródło: Nieznane

Motoryzacja W 2002 roku sprzedaż aut spadnie o 4 proc. do 317 tys. sztuk

Brak strategii w branży

Polska branża motoryzacyjna nie tworzy silnej grupy interesów, nie istnieje też strategia rozwoju motoryzacji w Polsce. Jeśli krajowe firmy się nie zmobilizują, ich miejsce zajmą importerzy, a kraj straci szanse na rozwój technologiczny.

Wśród uczestników VI Międzynarodowej Konferencji Motoryzacyjnej, zorganizowanej w Wiśle przez T?V Akademia Polska, dominował zdecydowany pesymizm. Według ostrożnych prognoz, w tym roku w Polsce będzie sprzedanych 317 tys. nowych samochodów, o 4 proc. mniej niż w ubiegłym, uznanym za najgorszy dla branży. Wśród 317 tys. sztuk co najmniej 60 proc. będą stanowić auta z importu.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2604

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament