Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zrozumieć konsumenta

18 stycznia 1995 | Media, Internet | BM

Zrozumieć konsumenta

Rozmowa z Normanem Vale'em, dyrektorem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (International Advertising Association)

Nazwa Stowarzyszenia sugeruje, że skupia ono wyłącznie przedstawicieli agencji reklamowych, podczas gdy w Stowarzyszeniu znajdują się również reklamodawcy i media.

Na pewno nazwa nie jest odpowiednia i parę lat temu zastanawialiśmy się, czy ją zmienić, ponieważ może wprowadzać w błąd. IAA jest jedynym stowarzyszeniem na świecie, które istnieje w 86 państwach i reprezentuje w dziedzinie marketingu i komunikacji nie tylko agencje, ale i reklamodawców oraz media. Istnieje też Światowa Federacja Reklamodawców, ale to organizacja jednego typu członków -- agencji reklamowych. Na naszej wizytówce na dole czerwoną czcionką jest napisane, że IAA to globalna spółka reklamodawców, agencji i mediów. Może nie jest to perfekcyjne sformułowanie, ale uświadamia, kogo skupiamy.

Czy do IAA należą tylko państwa z silnie rozwiniętym rynkiem reklamowym, czy również kraje, w których reklama pojawiła się niedawno? ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 379

Spis treści
Zamów abonament