Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klasyka zawsze modna

03 grudnia 2002 | Raporty | AS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MIERZĄ CZAS I NIE TYLKO

KONESERZY MARZĄ O NAJLEPSZYCH MARKACH

Klasyka zawsze modna

Od lewej: Maurice Lacroix, Roamer, Festina

Do pracy biznesmen wybiera przeważnie klasyczny zegarek dobrej marki, pasujący do eleganckiego garnituru. Na urlop czy weekend wkłada na rękę sportowy czasomierz, który nie tylko pokazuje godzinę, ale spełnia wiele innych funkcji - jest budzikiem, kalendarzem, można w nim pływać i grać w golfa.

Najwyżej cenione są - od lat niezmiennie - marki szwajcarskie. Ci, którzy lubią mieć czasomierze najlepszej klasy, marzą o Patku, wyrobach Vacheron Constantin, Piaget, Schaffhausen, Rado czy Maurice Lacroix. Są bardzo drogie. Patki kosztują od 26 do 130 tys. zł. Rocznie na świecie sprzedaje się ich ok. 24 tys., z tego np. w Rosji - ok. 600, a w Polsce - 40-50. Najdroższe zegarki sprowadzane są na zamówienie.

CO NOSZĄ WIELCY

Prezydent Aleksander Kwaśniewski jest posiadaczem kilku zegarków najlepszych marek, m.in. Patka - model Golden Ellipse i Piageta. Prezydenci George Bush i Bill Clinton noszą zegarki Timex.

Znany grafik plakacista Andrzej Pągowski, wśród...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2789

Spis treści
Zamów abonament