Mała rodzina w cenie
Mała rodzina w cenie
Dlaczego BMW zdecydowało się otworzyć własne biuro w Polsce właśnie teraz, kiedy trudno jeszcze mówić o poprawie koniunktury gospodarczej?
ERICH PANKE: BMW ocenia potencjał rynku ze znacznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do prywatnego importera, liczącego na szybki zwrot zainwestowanych kapitałów, dbamy o możliwości rozwoju całej firmy. Musimy zapewnić sprzedaż naszych produktów, co kosztuje miliardy dolarów. Stąd oceniamy rynki i ich potencjał w perspektywie 5 -10 lat. Europa jest rynkiem nasyconym, podobnie Ameryka Północna. Azja jest dla nas interesującym obszarem. Chiny notują ogromny wzrost sprzedaży i tam jesteśmy w przeddzień podpisania bardzo ważnego kontraktu. Potencjał dostrzegamy też w Malezji. W Indiach nie ma klimatu do sprzedaży samochodów, zaś Ameryka Południowa przez najbliższe 10 lat nie będzie w stanie wydobyć się z kryzysu. Widzimy natomiast, że rynki Europy Wschodniej i Rosji są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta