Analiza prospektywna - prognozowanie sprzedaży
Analiza prospektywna - prognozowanie sprzedaży
Poprzednie odcinki - www.rzeczpospolita.pl/prawo/akademiaRz.html
Wyobraźmy sobie następującą sytuację: planujemy poszerzenie asortymentu produkcji, co pozwoli na zwiększenie przychodów ze sprzedaży, ale będzie wymagało poniesienia określonych wydatków inwestycyjnych, zatrudnienia dodatkowych pracowników i poniesienia wielu innych kosztów. Przed podjęciem ostatecznej decyzji chcemy oszacować, jak planowane przedsięwzięcie wpłynie na rentowność firmy, inaczej mówiąc, czy wielkość szacunkowych przychodów przekroczy wartość kosztów i pozwoli wypracować zysk na poziomie operacyjnym i finansowym.
Punktem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta