Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdobyć zaufanie klienta

03 kwietnia 2003 | Prawo | HF

Kodeksy dobrych praktyk rynkowych: korzyść dla przedsiębiorców i konsumentów

Zdobyć zaufanie klienta

Przedsiębiorcy, którzy chcą zyskać zaufanie klientów, powinni przestrzegać kodeksu dobrych praktyk rynkowych. Kodeksy dla poszczególnych branż opracuje Rada Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Rada działa od 19 marca. Na początek opracuje kodeksy dla trzech branż: ubezpieczeniowej, budowlanej oraz pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Na tych rynkach notuje się najwięcej przewinień wobec konsumentów. Przedsiębiorcy z danej branży będą mogli zgłosić do nich swoje propozycje i uwagi. Pierwsze trzy kodeksy mają być gotowe w drugiej połowie br. Stosowanie zapisanych w nich zasad będzie dobrowolne. Jednak przedsiębiorcy, którzy chcą cieszyć się uznaniem klientów, powinni...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2890

Spis treści
Zamów abonament