Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W skrócie; 03.04.2003

03 kwietnia 2003 | Prawo | NA

W SKRÓCIE

Rzecznik praw dziecka przeciw reklamie alkoholu

Paweł Jaros prosi prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego o niepodpisywanie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Według rzecznika, zmiana przepisów doprowadzi do tego, że dzieci i młodzież w większym stopniu staną się odbiorcami reklam alkoholu. - Reklamy wpływają na wyobraźnię, a tym samym kształtują nieuświadomione wcześniej potrzeby posiadania reklamowanych produktów - pisze rzecznik. Według niego, reklama znacznie silniej wpływa na osoby niepełnoletnie niż dorosłe. (PAP) OPRAC. A.Ł.

Brak okładki

Wydanie: 2890

Spis treści
Zamów abonament