Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Toyota zdobywa Wybrzeże; Zaglądanie pod maskę

08 kwietnia 2003 | Moje Auto | PR JR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MOTORYZACJA NA POMORZU
  • Toyota zdobywa Wybrzeże
  • Rozmowa Janusza R. Kowalczyka z Grzegorzem Gzylem
Nie tylko yaris i corolla - coraz więcej kupuje się pojazdów terenowych i czeka na avensis

Toyota zdobywa Wybrzeże

Toyota Carter oferuje auta marek Toyota i Lexus

(C) WOJCIECH JAKUBOWSKI/KFP

Stagnacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce ominęła w ubiegłym roku japoński koncern Toyota. Sprzedaż wbrew ogólnej tendencji na rynku wzrosła aż o 55 procent i wyniosła łącznie 23,5 tys. samochodów.

Toyota Yaris należy do najpopularniejszych modeli marki. Wktótce w sprzedaży pojawi się yaris po faceliftingu

(C) WOJCIECH JAKUBOWSKI/KFP

Niemała w tym zasługa pomorskich dilerów, którym udało się sprzedać około 1400 samochodów Toyoty, a zwłaszcza największego na Wybrzeżu i jednego z najstarszych dilerów tej marki w Polsce, gdańskiej firmy Carter. Rok 2003, ich zdaniem, będzie jeszcze lepszy.

Kołem zamachowym napędzającym sprzedaż Toyoty w Polsce były w ubiegłym roku auta Yaris i Corolla. Na polskie drogi wyjechało w ubiegłym roku aż 19,5 tys. tych samochodów. - Jesteśmy krótko po dniach otwartych, na których zaprezentowaliśmy odmłodzoną wersję yarisa - mówi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2894

Spis treści
Zamów abonament