Toyota zdobywa Wybrzeże; Zaglądanie pod maskę
- Toyota zdobywa Wybrzeże
- Rozmowa Janusza R. Kowalczyka z Grzegorzem Gzylem
Toyota zdobywa Wybrzeże
Toyota Carter oferuje auta marek Toyota i Lexus
(C) WOJCIECH JAKUBOWSKI/KFP
Stagnacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce ominęła w ubiegłym roku japoński koncern Toyota. Sprzedaż wbrew ogólnej tendencji na rynku wzrosła aż o 55 procent i wyniosła łącznie 23,5 tys. samochodów.
Toyota Yaris należy do najpopularniejszych modeli marki. Wktótce w sprzedaży pojawi się yaris po faceliftingu
(C) WOJCIECH JAKUBOWSKI/KFP
Niemała w tym zasługa pomorskich dilerów, którym udało się sprzedać około 1400 samochodów Toyoty, a zwłaszcza największego na Wybrzeżu i jednego z najstarszych dilerów tej marki w Polsce, gdańskiej firmy Carter. Rok 2003, ich zdaniem, będzie jeszcze lepszy.
Kołem zamachowym napędzającym sprzedaż Toyoty w Polsce były w ubiegłym roku auta Yaris i Corolla. Na polskie drogi wyjechało w ubiegłym roku aż 19,5 tys. tych samochodów. - Jesteśmy krótko po dniach otwartych, na których zaprezentowaliśmy odmłodzoną wersję yarisa - mówi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta