Gorzej w Europie lepiej w USA
Zenith Optimedia koryguje prognozy
Gorzej w Europie lepiej w USA
Związana z wojną w Iraku ostrożność reklamodawców wpłynie na mniejsze, niż oczekiwano, tempo wzrostu tegorocznych wydatków reklamowych w Europie - przewiduje Zenith Optimedia. Mimo silnego odbicia w reklamach telewizyjnych w USA, europejska stagnacja sprawiła, że Zenith obniżył swą tegoroczną prognozę wzrostu globalnych wydatków reklamowych z 1,8 proc. do 1,5 proc.
Zenith Optimedia przewiduje, że wskutek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta