Cięcia w sekretariatach
Cięcia w sekretariatach
Wykres
W 2002 r. na nasz rynek trafiło ponad milion sztuk nowych kopiarek, faksów, drukarek oraz innych tego typu urządzeń, które łączą w sobie kilka funkcji. W sumie Polacy na sprzęt biurowy wydali ok. 300 mln dolarów.
Dużą karierę robią w ostatnim czasie urządzenia wielofunkcyjne - mówi Marek Czeredys, prezes jednego z największych dystrybutorów sprzętu biurowego w Polsce, firmy Arcus. - Jednak ich sprzedaż dopiero raczkuje. Wciąż bardziej popularne są urządzenia przeznaczone tylko do kopiowania, faksowania czy skanowania. W zeszłym roku stosunkowo duża część klientów wolała kupować sprzęt droższy, ale bardziej wydajny i lepszy jakościowo, niż tańsze urządzenia. Poza tym coraz popularniejszą formą staje się swoisty outsourcing usług np. kserograficznych. Klienci zamiast kupować całą maszynę, płacą producentowi jedynie za jej użytkowanie.
Przyznaję, że na polskim rynku coraz mocniej odczuwalna jest konkurencja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta