Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Złote nisze

25 kwietnia 2003 | Raporty | SR
źródło: JOPLIN GLOBE

Merry Travel miał o 166 proc. więcej klientów w 2002 roku niż rok wcześniej

Złote nisze

Club Med dysponuje kurortami na różnych kontynentach, zwykle niedaleko hotelu są pola golfowe

(C) AP

Mimo kryzysu w branży niektóre biura podróży świetnie sobie radzą. Tajemnicą ich sukcesu jest odkrycie rynkowych nisz, takich jak organizacja wycieczek dla smakoszy włoskiej kuchni, dla miłośników oper i mazurów, dla strażaków. Na dobrym pomyśle można zbudować prawdziwe imperium turystyczne.

Przygoda kulinarna

Dla wielu mniejszych polskich firm pogorszenie koniunktury w turystyce po 11 września spowodowało znaczny odpływ klientów. W 2001 roku Merry Travel wysłał za granicę o 25 proc. mniej turystów niż rok wcześniej. Firma postanowiła całkowicie odmienić swoją ofertę, by zdobyć nowych klientów. W jej programie pojawiły się wyprawy na Wyspy Zielonego Przylądka i specjalistyczne imprezy we Włoszech. Merry Travel jako jeden z pierwszych organizatorów turystyki w Polsce zaproponował wynajem włoskich chat w Toskanii i na Sardynii, wycieczki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2908

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament