Złote nisze
Złote nisze
Club Med dysponuje kurortami na różnych kontynentach, zwykle niedaleko hotelu są pola golfowe
(C) AP
Mimo kryzysu w branży niektóre biura podróży świetnie sobie radzą. Tajemnicą ich sukcesu jest odkrycie rynkowych nisz, takich jak organizacja wycieczek dla smakoszy włoskiej kuchni, dla miłośników oper i mazurów, dla strażaków. Na dobrym pomyśle można zbudować prawdziwe imperium turystyczne.
Przygoda kulinarna
Dla wielu mniejszych polskich firm pogorszenie koniunktury w turystyce po 11 września spowodowało znaczny odpływ klientów. W 2001 roku Merry Travel wysłał za granicę o 25 proc. mniej turystów niż rok wcześniej. Firma postanowiła całkowicie odmienić swoją ofertę, by zdobyć nowych klientów. W jej programie pojawiły się wyprawy na Wyspy Zielonego Przylądka i specjalistyczne imprezy we Włoszech. Merry Travel jako jeden z pierwszych organizatorów turystyki w Polsce zaproponował wynajem włoskich chat w Toskanii i na Sardynii, wycieczki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta