Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mini i 'jedynka'

27 maja 2003 | Moje Auto | RP

Michael Ganal, szef sprzedaży i marketingu BMW wyjawia strategię marki

Mini i "jedynka"

Rz: Minął ponad rok od wprowadzenia do sprzedaży nowej marki Mini. Jak rynek przyjął samochód?

MICHAEL GANAL: Mini okazał się bardzo dużym sukcesem. W 2002 roku sprzedaliśmy ponad 144 000 tych samochodów. W tym roku nadal notujemy bardzo wysoki wzrost sprzedaży - np. w Europie wynosi on blisko 15 procent. Co ważne, klienci wybierający mini należą do najmłodszych wśród kupujących tej klasy samochody - średnia wieku wynosi zaledwie 29 lat.

W takim razie dlaczego koncern chce wprowadzić do sprzedaży małe BMW serii 1?

Jest kilka przyczyn, dla których zdecydowaliśmy się na przygotowanie małego BMW, które wielkością odpowiada VW golfowi. Samochody BMW "urosły" i obecna "trójka" przypomina dawne auta segmentu o oczko większego. To samo dotyczy "piątki" i "siódemki". Na dole oferty zrobiła się w ten sposób luka i chcemy wypełnić ją "jedynką". Samochody w klasie tzw. golfa są najbardziej rozpowszechnionymi na świecie i BMW nie może ignorować tego faktu....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2933

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament