Transakcje na ekranie
W naszym cyklu "Małe i średnie firmy w Internecie" dziś o handlu na elektronicznym rynku
Transakcje na ekranie
- SKLEPY INTERNETOWE W POLSCE
- JAK SIĘ PŁACI
- TYDZIEŃ TEMU
Firma, mając dostęp do Internetu i swoją witrynę WWW, może zrobić następny krok - wejść na elektroniczny rynek. W Polsce stanowi on coraz większy potencjał, gdyż zakupów za pośrednictwem Internetu dokonuje prawie 0,5 mln osób, a wartość elektronicznego handlu między przedsiębiorstwami sięgnęła w ubiegłym roku 2 mld zł. Tydzień temu pisaliśmy w DOBREJ FIRMIE o zaletach korzystania przez firmy z Internetu. Dziś przedstawiamy możliwości wykorzystania go do promocji oraz sprzedaży towarów i usług.
Przedsiębiorcy, którzy rozważają plany wykorzystania Internetu w swojej działalności, nierzadko mają w pamięci fiasko różnych przedsięwzięć internetowych - upadek niektórych portali, sklepów itp., tworzonych w czasie tzw. internetowego boomu. Internet stwarza szansę, ale nie gwarantuje sukcesu.
- W Internecie można zarobić, ale można też stracić. Wiele zależy od modelu biznesowego, przygotowania do nowej działalności i jej późniejszego prowadzenia - mówi Andrzej Dyżewski, szef DiS, firmy analizującej od wielu lat polski rynek IT.
Jaki jest elektroniczny rynek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta