Klient trudny, ale solidny płatnik
Klient trudny, ale solidny płatnik
By zachęcić do poznawania tematyki związanej z unijną akcesją, urzędy administracji państwowej organizowały festyny w różnych miejscowościach
(c) MARIUSZ FORECKI/TAMTAM
Około 25 mln zł na gadżety promujące unijne referendum wydały urzędy administracji państwowej. Większość zleceń wykonały firmy spoza Warszawy, gdyż są tańsze i szybsze w realizacji niż ich konkurenci z wielkich miast. Zarobek większość firm ocenia jako niewielki, ale są zadowolone ze współpracy z solidnymi płatnikami.
Biuro do spraw Referendum Unijnego na akcję referendalną otrzymało 16 mln zł. Budżetem w tej samej wysokości dysponowały urzędy wojewódzkie. Razem z wydatkami resortów gospodarki i rolnictwa jest to blisko 50 mln zł, z czego na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta