Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dilerzy i poduszka w Gingo

24 czerwca 2003 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

- Polska jest dla Fiata strategicznym rynkiem - mówi Fabrice D'Arche, nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Dilerzy i poduszka w Gingo

(C) FIAT

Niemal równocześnie z objęciem przez pana stanowiska dyrektora handlowego Fiat Auto Polsk, na rynku pojawił się najnowszy model Fiata, Gingo. Czy nie ma niebezpieczeństwa, że jego wprowadzenie do sprzedaży będzie obarczone błędami, podobnie jak stało się w przypadku auta Stilo?

FABRICE D'ARCHE: Polska jest dla nas strategicznym rynkiem i nie możemy pozwolić sobie zarówno w przypadku modelu Gingo, jak i innych naszej marki na błędy w polityce sprzedaży. Uważnie słuchaliśmy publiczności na targach samochodowych w Poznaniu i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2956

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament