Nie chcemy konkurować z Daewoo-FSO
Nie chcemy konkurować z Daewoo-FSO
RZ: Zdaniem Nicka Reilly'ego, prezesa GM Daewoo, to GM Daewoo Europe będzie negocjowało przyszłość zakładów Daewoo-FSO w Polsce. Jak widzi pan możliwość przedłużenia produkcji aut Daewoo w naszym kraju?
HARDY SPRANGER: Chodziło mu zapewne o dystrybucję. Jeśli chodzi o produkcję, to o wszystkim będzie decydowało GM Daewoo w Korei.
Tyle że Nick Reilly powiedział, że to pan będzie negocjatorem...
Naprawdę, ja? W porządku. To dla mnie nowość. Ale jestem gotów. Ale tak naprawdę, ponieważ firma istnieje tak krótko, chodzi nam przede wszystkim o to, by jak najszybciej zorganizować sprawną sieć dystrybucji. Chcemy zaznaczyć swoją obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, bo wierzymy, że nasze auta to dobra oferta. Sytuację na rynku Europy Zachodniej można z grubsza określić jako ustabilizowaną. Udało nam się powrócić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
