Klienci są zadowoleni
Klienci są zadowoleni
Bankowcy o sobie
Środowisko bankowe nie zgadza się z przedstawionymi w raporcie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzutami wobec instytucji finansowych. Z przeprowadzonych badań wynika, że pozycja klientów w relacjach z bankami jest lepsza niż kilka lat temu, regulaminy i oferty są dobrze dostosowane do ich potrzeb, a banki rzadko łamią prawa konsumenta.
Przedstawiciele Związku Banków Polskich skrytykowali raport dotyczący zagrożeń dla konsumentów na rynku bankowości detalicznej w Polsce, przygotowany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)