Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Billing nie od razu pomoże

21 marca 1995 | Gazeta | DM

Rachunki za telefon

Billing nie od razu pomoże

Posiadacze telefonów bardzo często skarżą się, że Telekomunikacja Polska zawyża rachunki telefoniczne, dopisując drogie rozmowy zagraniczne. Ich zdaniem, problemy z zawyżaniem rachunków powinny się skończyć, jeżeli będą otrzymywać wydruki ze spisem swoich rozmów.

Zgodnie z zapowiedzią ministra łączności, Andrzeja Zielińskiego, billing -- czyli system elektronicznego rejestrowania i przetwarzania danych o rozmowach telefonicznych, zakończony specjalnym wydrukiem -- ma powstać do końca roku. Telekomunikacja Polska pojęcie billingu sprowadza do uruchomienia jego pierwszego etapu, który będzie polegał na rejestrowaniu w centralach informacji o wszystkich połączeniach. Dopóki nie powstanie sieć transmisji danych i jednolite centrum rozliczeniowe, informacje będą gromadzone na dyskietkach i po przetworzeniu w biurach obsługi klienta udostępniane, na życzenie, wąskiej grupie abonentów. D. M.

O billingu 10

Brak okładki

Wydanie: 434

Spis treści
Zamów abonament