W skrócie - 12.03.2004
Abonenci lekceważeni przez TP SA
Lekceważenie i brak zrozumienia Telekomunikacji Polskiej SA dla posiadaczy telefonów zarzuca rzecznik praw obywatelskich. Likwidacja biur obsługi klientów TP SA i przerzucenie ich zadań na tzw. błękitną linię spowodowały wzmożony wpływ skarg do Biura RPO klientów niezadowolonych z usług TP SA - informuje rzecznik prezesa Zarządu TP SA. Ich zdaniem wprowadzony system uniemożliwia korzystanie z rzetelnej i pełnej informacji oraz szybkiej pomocy w razie awarii połączeń. Abonenci nie mogą skutecznie dochodzić swoich praw. Trudności w skontaktowaniu się z pracownikami spółki nie ominęły również pracownika Biura RPO, który przez dwa dni próbował ustalić osoby odpowiedzialne za rozpoznawanie skarg klientów TP SA. Zarzuty dotyczą również nieterminowego reagowania na pisemne i telefoniczne skargi oraz reklamacje. Rzecznik oczekuje na interwencję prezesa TP SA i podjęcie działań, które poprawią obsługę klientów.