Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W kraju

15 marca 2004 | Ekonomia | DE

W KRAJU

Giełda dla małych firm

Warszawska Giełda Papierów Wartościowych planuje utworzenie rynku, na którym będą notowane małe i średnie firmy. Piotr Szeliga, wiceprezes GPW, powiedział, że planowana jest zmiana regulaminu, która ułatwi tym spółkom debiut na warszawskiej giełdzie. Długofalowym celem GPW jest zwiększenie kapitalizacji giełdy, tak aby z 20 proc. PKB zwiększyła się ona do 50 proc. Szeliga uważa, że realny jest wzrost kapitalizacji giełdy do 40 proc. PKB w 2007 lub 2008 roku. (PAP, A.BU.)

Na reklamę aut wydano 64,5 mln zł

Przez dwa pierwsze miesiące tego roku wydano w Polsce 64,5 mln zł na reklamę samochodów. Wydatki te stanowiły 5,1 proc. wszystkich kosztów reklamy w mediach - o 1 pkt proc. więcej niż rok temu. Według danych firmy badawczej Export-Monitor w lutym wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 41,9 mln zł - o 15 mln zł więcej niż w lutym 2003 r. A.MAC.

Brak okładki

Wydanie: 3177

Spis treści
Zamów abonament