Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wszędzie obsłużą Polaka

27 maja 2004 | Moje Pieniądze | AB

Czy bank może odprawić z kwitkiem?

Rozmowa z Rogerem Tymem, brytyjskim prawnikiem z kancelarii Lovells, specjalizującym się w prawie finansowym dla klientów indywidualnych

Nie wszędzie obsłużą Polaka

Aleksandra Biały: Mam w kieszeni 100 euro. Przyjeżdżam do Oksfordu. Idę do oddziału, powiedzmy, Barclays Banku i chcę założyć rachunek. Jakie dokumenty powinnam mieć przy sobie?

ROGER TYM: Po pierwsze, zostanie pani poproszona o dowód tożsamości. Może to być prawo jazdy czy paszport. Pracownik banku poprosi też o drugi dokument, np. rachunek za gaz, prąd lub telefon; chodzi o coś, gdzie oprócz potwierdzenia tożsamości będzie adres zamieszkania.

Ale moje rachunki są po polsku.

- I to może być problem. Jeżeli pokaże pani swój polski...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3237

Spis treści
Zamów abonament