Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biletowy bunt kioskarzy

17 czerwca 2004 | Warszawa | KM
źródło: Nieznane

Pasażerom coraz trudniej kupić 30- i 90-dniowe bilety komunikacji miejskiej

Biletowy bunt kioskarzy

Tych kart miejskich Joanna Felbur, właścicielka kiosku przy Marszałkowskiej już nie naładuje, zrezygnowała z prowadzenia tej usługi

FOT. JAKUB OSTAŁOWSKI

Wstąpić do kiosku po bilet i odejść z kwitkiem? To brzmi jak dowcip, ale niedługo takie sytuacje mogą stać się codziennością. W proteście przeciwko niekorzystnym umowom część kioskarzy rezygnuje ze sprzedaży biletów okresowych. Dzisiaj w Ratuszu złożą w tej sprawie protest.

Miliony z biletów W ubiegłym roku wpływy ZTM ze sprzedaży biletów wyniosły ponad 460 mln zł. Z tej sumy ponad 300 mln zł dały długookresowe bilety ładowane na karcie miejskiej. Wśród nich najpopularniejsze okazały się 30-dniowe miejskie imienne, których sprzedano 3,8 mln w ciągu roku. Drugi rodzaj biletów najchętniej kupowanych przez pasażerów to 90-dniowe miejskie imienne (470 tys. sprzedanych biletów rocznie).

- Sprzedaż biletów 30- i 90-dniowych to już od dawna działalność na granicy opłacalności. Ostatnio czara goryczy się jednak przelała. W kwietniu dostałam do podpisania umowę na nowych, skandalicznych warunkach. Kiedy odmówiłam, odłączyli mi terminal. Klienci nie mogą się nadziwić, że w kiosku w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3254

Spis treści
Zamów abonament