Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy

07 lipca 2004 | Ekonomia | DE

MEDIA, TECHNOLOGIE

Spadki w tygodnikach

"Wprost" awansował w kwietniu na drugie miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych, mimo niespełna 2-proc. spadku wobec kwietnia ub. roku (do 17,8 tys. egz.) - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Zmniejszenie sprzedaży w porównaniu z kwietniem 2003 r. zanotowała też utrzymująca pozycję lidera tego rynku "Polityka" (o 9,6 proc. do 19,6 tys. egz.). "Newsweek", który w marcu utracił pozycję lidera, miał w kwietniu sprzedaż aż o 26,6 proc. niższą niż rok wcześniej (16,7 tys. egz.) i spadł na trzecią pozycję. Niespełna 5-proc. spadek średniej sprzedaży notował też w kwietniu "Przekrój" (do 106,4 tys. egz.). W porównaniu z tym samym okresem 2003 r. prawie 21 proc. sprzedaży stracił w kwietniu "Przegląd" (do 38,9 tys. egz.), a o 20 proc spadła średnia sprzedaż "Nie" (do 14,7 tys.). Wzrost o 2 proc. (do 22,1 tys. egz.) zanotował natomiast "Tygodnik Powszechny". A.B.

UOKiK o pakietach TP

Telekomunikacja Polska SA powinna informować swoich klientów korzystających z tzw. pakietów internetowych TP o tym, że wykorzystali już swój limit - uznał prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i nakazał operatorowi zaniechanie stosowania dotychczasowej praktyki. Do tej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3271

Spis treści
Zamów abonament