Firmy
Spadki w tygodnikach
"Wprost" awansował w kwietniu na drugie miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych, mimo niespełna 2-proc. spadku wobec kwietnia ub. roku (do 17,8 tys. egz.) - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Zmniejszenie sprzedaży w porównaniu z kwietniem 2003 r. zanotowała też utrzymująca pozycję lidera tego rynku "Polityka" (o 9,6 proc. do 19,6 tys. egz.). "Newsweek", który w marcu utracił pozycję lidera, miał w kwietniu sprzedaż aż o 26,6 proc. niższą niż rok wcześniej (16,7 tys. egz.) i spadł na trzecią pozycję. Niespełna 5-proc. spadek średniej sprzedaży notował też w kwietniu "Przekrój" (do 106,4 tys. egz.). W porównaniu z tym samym okresem 2003 r. prawie 21 proc. sprzedaży stracił w kwietniu "Przegląd" (do 38,9 tys. egz.), a o 20 proc spadła średnia sprzedaż "Nie" (do 14,7 tys.). Wzrost o 2 proc. (do 22,1 tys. egz.) zanotował natomiast "Tygodnik Powszechny". A.B.
UOKiK o pakietach TP
Telekomunikacja Polska SA powinna informować swoich klientów korzystających z tzw. pakietów internetowych TP o tym, że wykorzystali już swój limit - uznał prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i nakazał operatorowi zaniechanie stosowania dotychczasowej praktyki. Do tej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta