Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes na skrzyżowaniu

16 lipca 2004 | Dobra firma | ŁD
źródło: Nieznane

TEMAT TYGODNIA

Biznes na skrzyżowaniu

rys. Rafał Piekarski

  • Ile trzeba zapłacić za kiosk

  • Warto mieć w kiosku

  • Szukać przychodów

  • Punkt klasy lux - Maciej Morawski - Dyrektor firmy GLM prowadzącej punkt prasowy na warszawskim Okęciu

  • W małym mieście - Lilianna Bidowaniec - Właścicielka kiosku w Miliczu

Gazeta, obok bułek i mleka, to żelazny punkt porannych zakupów. Chociaż tradycyjne kioski prasowe straciły część klienteli na rzecz nowych sieci detalicznych, to jednak klasyczna "budka" wciąż daje zarobić przedsiębiorcy, byleby ją ulokować w odpowiednio ruchliwym miejscu.

ŁUKASZ DEC

Polski handel detaliczny to m.in. około 70 tys. punktów sprzedających prasę; codziennie odwiedza je 10 - 12 mln Polaków. Popyt na prasę jest trwały, jak na żywność czy benzynę. Wejść w ten biznes można, nie posiadając żadnych środków.

SPRZEDAŻ NA CUDZYM

Najprostszy sposób to umowa o obsługę punktu sprzedaży jednej z dużych sieci kolporterskich, jak Ruch czy Kolporter. Przedsiębiorca prowadzi go na zasadzie umowy o obsługę sprzedaży lub umowy agencyjnej, chociaż jego status przypomina zwykłego pracownika. Kolporterzy poszukują sprzedawców na podobnych zasadach: przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3279

Spis treści
Zamów abonament