Biznes na skrzyżowaniu
Biznes na skrzyżowaniu
rys. Rafał Piekarski
- Ile trzeba zapłacić za kiosk
- Warto mieć w kiosku
- Szukać przychodów
- Punkt klasy lux - Maciej Morawski - Dyrektor firmy GLM prowadzącej punkt prasowy na warszawskim Okęciu
- W małym mieście - Lilianna Bidowaniec - Właścicielka kiosku w Miliczu
ŁUKASZ DEC
Polski handel detaliczny to m.in. około 70 tys. punktów sprzedających prasę; codziennie odwiedza je 10 - 12 mln Polaków. Popyt na prasę jest trwały, jak na żywność czy benzynę. Wejść w ten biznes można, nie posiadając żadnych środków.
SPRZEDAŻ NA CUDZYM
Najprostszy sposób to umowa o obsługę punktu sprzedaży jednej z dużych sieci kolporterskich, jak Ruch czy Kolporter. Przedsiębiorca prowadzi go na zasadzie umowy o obsługę sprzedaży lub umowy agencyjnej, chociaż jego status przypomina zwykłego pracownika. Kolporterzy poszukują sprzedawców na podobnych zasadach: przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta