Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klikasz i już wszystko wiadomo

06 sierpnia 2004 | Dobra firma | BM
źródło: Nieznane

SPRZĘT

Dzięki oprogramowaniu CRM firmy mogą sprawnie zarządzać kontaktami z klientem

Klikasz i już wszystko wiadomo

  • Opinia fachowca
  • Najczęściej instalowane moduły CRM
  • CRM Microsoftu
  • Wybrane systemy CRM dla niewielkich firm
Klient powtórnie składa zamówienie w naszej firmie. Nie musi już powtarzać informacji, które podał przy pierwszym kontakcie. Nie ma znaczenia, który pracownik tym razem odbierze telefon. Każdy, kto ma dostęp do systemu zarządzania relacjami z klientem (CRM), po kilku kliknięciach w komputerze wie już wszystko: ile razy klient wcześniej dzwonił, co zamawiał, jakie są jego preferencje. Bardzo usprawnia to obsługę, zresztą nie tylko klientów, także kontrahentów.

GoldMine 6.0 - najczęściej używany pakiet CRM

BARBARA MEJSSNER

Średnie i małe przedsiębiorstwa, których istnienie w dużej mierze zależy od tego, czy uda się pozyskać klientów i utrzymać z nimi dobre kontakty, powinny pomyśleć o wdrożeniu niedrogiego systemu CRM (zarządzanie relacjami z klientami). Pozwala on zredukować koszty i ograniczyć czynności biurowe związane z obsługą kontrahentów i klientów.

Należy jednak bardzo wnikliwie rozważyć, czy CRM jest firmie potrzebny, bo choć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3297

Spis treści

Olimpiada Letnia 2004 w Atenach

Zamów abonament