Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy

11 sierpnia 2004 | Ekonomia | DE

MOTORYZACJA

Fordy dla Kolportera

Kielecka firma Kolporter, zajmująca się dystrybucją prasy, do końca roku chce zwiększyć swój park samochodowy o 90 dostawczych fordów transit. Firma wynegocjowała korzystne warunki cenowe, leasingowe i ubezpieczeniowe na zakup pojazdów dostawczych, jest też gwarantem finansowym transakcji, natomiast raty leasingowe płacone są bezpośrednio przez firmy transportowe pracujące z Kolporterem na podstawie umów spedycyjnych. Po modernizacji floty do końca roku 75 proc. samochodów dostawczych Kolportera będą stanowiły nowe auta. A.MAC.

Ambitny SAIC

Największa w Chinach grupa samochodowa Shanghai Automotive Industry Co., główny partner GM i VW, chce wejść do 2020 r. do grona 6 największych na świecie producentów pojazdów. W 2003 r. Chińczyków nie było nawet w pierwszej dziesiątce. Według wiceprezesa Xiao Guopu, SAIC będzie nadal kupować (ostatnio Ssangyong Motor) i rozwijać własną markę, aby dojść do sprzedaży 4 mln aut i obrotów 800 mld CNY (96,66 mld USD). (Reuters, P.R.)

Bridgestone: skok zysku

Japońska Bridgestone poprawiła w I kwartale (do 30 czerwca) zysk netto aż o 64 proc. do 52,3 mld JPY (386 mln EUR) dzięki wzrostowi popytu na świecie, wyższym cenom i lepiej skomponowanej ofercie. Obroty zwiększyły się o 4 proc. do 1,1563 mld jenów. W całym roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3301

Spis treści
Zamów abonament