Wyprzedzić konkurencję
Dyskonty odzieżowe poprawiają standard
Wyprzedzić konkurencję
Na rynku taniej odzieży jest jeszcze miejsce na nowe sklepy. Dlatego krajowe sieci dyskontów odzieżowych starają się zdobyć jak największy w nim udział, zanim do Polski wejdą konkurenci z Europy Zachodniej.
Jak wynika z badań przeprowadzonych pod koniec 2003 roku przez "Rz", dla ponad połowy klientów niska cena ma decydujący wpływ na wybór odzieży. Stąd popularność dyskontów odzieżowych, które powstają głównie w średnich i małych miastach, gdzie nie ma konkurencji hipermarketów.
- Na polskim rynku jest jeszcze miejsce na 500 - 700 dyskontów tekstylnych - ocenia Dawid Rostocki, współwłaściciel sieci TXT Textil Dyskont, która liczy 8 sklepów o powierzchni 300 - 600 mkw. Jego zdaniem przyszłość należy do dyskontów o dużych powierzchniach (300 mkw.) i szerokim asortymencie (około tysiąca pozycji).
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta