Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra promocja firmy

03 września 2004 | Dobra firma | WK

SPRZĘT

Szyldy, kasetony, billboardy i inne rodzaje reklamy zewnętrznej

Dobra promocja firmy

  • Opinie klientów
  • Szyld dla małej firmy
  • Ile płacimy za reklamę zewnętrzną
Małego przedsiębiorstwa nie stać na kosztowne kampanie reklamowe w telewizji, prasie lub radiu. Niezłym rozwiązaniem może okazać się więc reklama zewnętrzna. Jej koszt jest o wiele mniejszy, a dociera do dużej liczby potencjalnych klientów. Nie musi to być też ogromny billboard, wystarczy mniejsza reklama umieszczona w odpowiednim miejscu.

Każdy, nawet najmniejszy zakład usługowy lub sklep zaopatrzony jest szyldem, kasetonem albo innym rodzajem nośnika informacji. Są one praktycznie niezbędne dla funkcjonowania firmy, ponieważ pozwalają na zidentyfikowanie rodzaju jej działalności oraz miejsca, w którym się znajduje. Poza celem informacyjnym mogą one mieć również cel reklamowy. Oprócz treści nośnika ważne są też jego forma i szata graficzna. Powinny one przykuć uwagę przechodnia i spowodować, że zdecyduje się on na wybranie właśnie tego, a nie innego sklepu bądź punktu usługowego. Chociaż przechodząca osoba może nie mieć potrzeby odwiedzenia konkretnego miejsca, ciekawa reklama powoduje, że w przyszłości już jako klient tam wróci.

JAKI NOŚNIK WYBRAĆ

Firma, która decyduje się na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3321

Spis treści
Zamów abonament