Dwa krążki i paski
Dwa krążki i paski
DaimlerChrysler przygotował przekładnie bezstopniowe (CVT) skojarzone z przetwornikiem hydrokinetycznym. Konstruktorzy uważają, że mechanizm jest trwały i zapewnia komfort oraz niewielkie zużycie paliwa. (C) DAIMLER CHRYSLER Producenci inwestują w nowe konstrukcje skrzyń biegów, do czego są m.in. zmuszeni poszukiwaniem oszczędności w zużyciu paliwa. Jedną z bardziej obiecujących jest bezstopniowa przekładnia CVT (Continuously Variable Transmission).
Idea...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
