Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Proces, który zajmie nawet dwie dekady

26 października 2004 | Publicystyka, Opinie | AB

Rozmowa na gorąco

Wally Olins, ekspert marketingu narodowego i szef Saffron Brand Consultants, która pracuje nad budową marki Polski

Proces, który zajmie nawet dwie dekady

Rz: - Rozpoczynając prace nad marką dla Polski, wspominał pan, iż efektem pierwszego etapu będzie myśl przewodnia, która stanie się podstawą programu budowy marki. Podobno już jest?

WALLY OLINS: - Próbowaliśmy znaleźć myśl, która najlepiej reprezentuje Polskę i którą można dostosować do różnych sytuacji i grup odbiorców. Poza tym ma ona wyróżnić Polskę. Mamy za sobą serię dyskusji z przedstawicielami władz, mediów, biznesu, z którymi rozmawialiśmy o trzech...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3366

Spis treści
Zamów abonament