Proces, który zajmie nawet dwie dekady
Wally Olins, ekspert marketingu narodowego i szef Saffron Brand Consultants, która pracuje nad budową marki Polski
Proces, który zajmie nawet dwie dekady
Rz: - Rozpoczynając prace nad marką dla Polski, wspominał pan, iż efektem pierwszego etapu będzie myśl przewodnia, która stanie się podstawą programu budowy marki. Podobno już jest?
WALLY OLINS: - Próbowaliśmy znaleźć myśl, która najlepiej reprezentuje Polskę i którą można dostosować do różnych sytuacji i grup odbiorców. Poza tym ma ona wyróżnić Polskę. Mamy za sobą serię dyskusji z przedstawicielami władz, mediów, biznesu, z którymi rozmawialiśmy o trzech...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)