Granica przyzwoitości
Granica przyzwoitości
STEFAN SZCZEPŁEK
Heinz Kuttin, machający na Adama Małysza biało-czerwoną chorągiewką, na której znalazło się logo firmy komputerowej, przekroczył granice przyzwoitości w wykorzystywaniu reklam w sporcie, nawet jeśli dziś nikt nie daje pieniędzy na sport, niczego w zamian nie żądając.
W piłce nożnej najcenniejszym miejscem jest przód koszulki futbolisty, pokazywany najczęściej w telewizji i na zdjęciach. To właśnie zwiększająca się od połowy lat 60. liczba transmitowanych w telewizji meczów wpłynęła na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta