Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

SuperMarki 2004

26 stycznia 2005 | Ekonomia | Nk

INNE SuperMarki 2004

Konsumenci wybrali SuperMarki 2004 r. Tysiąc osób pytanych przez magazyn Brief" oraz firmę badawczą Target Group wybierało marki, które zdobyły ich sympatię i mocną pozycję na rynku. Wyróżnienia przyznano m.in. sieci telefonii komórkowej Era (kategoria telekomunikacja), telewizji TVN (media), firmom Nokia (AGD/RTV/telefony) i Danone (artykuły spożywcze).

KRAK.
Brak okładki

Wydanie: 3441

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament